2015/01/07

HAPPY NEW YEAR & GREETING CARD 2015

NewYear Card 2015


旧年中は大変お世話になりました
本年も倍旧のご贔屓のほど宜しくお願い申し上げます

★・★・★・★・★・★

今年の年賀状は未年というわけで、羊が挨拶に伺わせていただきました。

これ、一応金の特色なんですけど紙がインクをかなり吸収してくれる紙質だったので
なんだかうんこ黄土色にしか見えませんね....。

あ、もちろん、想定内だったんですけどね!泣!

・★・

今年は結婚して初めて夫婦で迎えるお正月だったんですが、例年と変わりなく。
主人の仕事の都合で福岡には帰省できませんでした。
(丸餅食べたい....。)

そんなこんなで、今年も仕事に励んでまいりますのでどうぞ宜しくお願い申し上げます!!

★・★・★・★・★・★





That you for all your support over the past year

Yours respectfully

★・★・★・★・★・★

It's the Year Of The Sheep this year. So our sheep asked greetings. (^_^)

The greeting cards likes dirty color...but it's a special gold color.
The reason of the dirty color is the kind of the paper.

Of course, It's expected...( T_T) 

・★・

We spent first new year's day as a married couple this year.
But nothing changed...
We can't go to Fukuoka (my home town),because of my husband's job.
I want to eat round rice cakes*...

*The form of the rice cake is different by the area in Japan.
It's square rice cake in Tokyo, It's round one in Fukuoka.

I do my best at work this year !!!!

Yours respectfully