2012/09/09

音楽で人を感動させるということ。


先日行われたVOGUE主催のFNO(Fashion's Night Out)。
もう3年目。

このFNOのイベントで大好きな大好きな大好きな大好きなMIHARA YASUHIROのSEACRET LIVEに行ってきましたー。

この日は終日撮影で、22:00に表参道いけるかどうかも不安だったけど、
すっばらしいSTAFFのお陰で夕方には撮影を終え、着替えて表参道へ行ってきました。
(この撮影の件は、また別記事でUPします)

SECRET LIVEの進行は、なんっと、なんっと、私の大好きで大好きな八嶋智人さん。
出演者は、ピアニストの上原ひろみさん、ギターのMIYAVIさん、タップの熊谷和徳さんのスペシャルコラボーーーー!!!!!!

5時起床の撮影からぶっ通しで立ちまくりだったので、疲れもMAXになってたんだけど、
そんな疲れも暑さもブっ飛ぶました。

感動しました。本当に。(月並みな表現で申し訳ないですが)
まさか感動して涙を零すとは思わなかった。
心が震えるとか心が動くって、こういうことを言うんだなって思いました。

最近は、一つの仕事をするのも、皆でやってるんだって実感できるようになって来たからそういうのもの重なって涙が倍増でした。

Linkしてる上原ひろみさんのLive映像でも伝わると思います。


私も誰かの心を動かせるような仕事がしたいな。皆で。

......



The music moved me….

FNO(VOGUE's event) is in third year by this year.

There's MIHARA YASUHIRO's secret live invite on Sep 8 (Sat.).
MIHARA YASUHIRO is one of my favorite fashion brand.
I always wear his clothes.

I did't know whether I could go there or not.
Because I had shooting(my job) on Sat.
But I could go threre thanks to my super professional staff :D
I'll talk about this job on another blog post

The performer were Hiromi Uehara (the pianist), Miyavi(The guitarist),Kazunori Kumagai (Tap dancer).
It's special collaboration !!!!!!!!!!!!!

I was really really moved by their music. It's cut-and-dried remark…;D
Hiromi's piano really moved my heart.


Recently, I have been able to feel that teamwork is the key to having a fun job like this live.
I want to move someone as a team.