2012/06/09

撮影でした。


  LOCK HEART CASTLE 



この前、某クライアントさんのカタログ撮影でした。
ロケ地は、↑のロックハート城。
ドラマ有閑倶楽部の学校の場所だったり、ドラマ金田一少年の事件簿(はじめちゃんっ!)の事件の場所だったりでロケ地として使われる場所です。思った以上に広かったです。

今回はデザイナーとしてお仕事に参加させていただいてます。
現在すでに、デザイン制作に入ってます。写真がすっごくすっごく素敵すぎてテンションあがりっぱなし!すっごく可愛いよ!
いい写真を使う仕事ってテンション上がるよね〜♡♡♡♡♡キャ〜!!キャ〜!!
モノも勿論可愛いからな〜!

こういったカタログのお仕事は、皆で一緒に良いものをつくる感があるから大好きだな〜!

完成したらこちらのBLOGでもご報告しまーす!


I had shooting for my client's catalog. This photo is the location. The name is Lock Herat Castle.
This castle was used for Japanese TV dramas YUKAN CLUB , KINNDAICHI SHONEN's case file, and more.
The castle was larger than I thought.

I work as graphic designer this time. Now I'm designing the catalog. The photos are very very lovely❤❤❤❤❤❤❤ I'm exciting for these photos !!

I really love making something with many people like this time.

I'll announce when the catalog are delivered to my clients.